fredag den 15. maj 2020

Spam af billeder.

Jeg blev sendt hjem fra arbejde d. 13 Marts, og jeg tænkte med det samme at tiden ikke skulle være spildt.

Der skulle gøres noget ved de ting der normalt blev skubbet i baggrunden på grund af manglende tid og overskud.
Der blev ryddet op i skabe og skuffer, haven fik en overhaling og der blev sågar pudset vinduer, en ting der altid kommer i sidste række og derfor ikke bliver gjort.

Jeg har altid været nysgerrig på stort set alt kreativt og nu var der tid til at prøve nye ting af, trolden blev vækket.

Vi startede med at lave regnbuer i karton til alle vinduerne.



Dernæst kastede vi os ud i at lave coronagaver til dem vi syntes kunne bruge en lille opmuntring.


Så blev det til en fehave.


Der blev lavet stendyr til forhaven.

Frø til kirkegården


Velkommen sten og bænk


Insekthoteller og skilt


Malet skiferplader (jeg ønsker mig en voksen håndskrift til jul)





Skyen har nadja lavet til sin niece.

endnu en ny passion er at male på sten, det er ren terapi at sidde med og det er nemt at finde frem og rydde væk.







Jeg går med flere ideer og ting i maven, men det kommer til at vente lidt endnu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar