lørdag den 29. januar 2011

så fik jeg taget billeder og samlet lidt billeder af noget af det der har optaget mig i den periode hvor bloggen har måttet passe sig selv.

der er lidt af hvert af tøj og lidt julerier, men jeg vil ikke skrive det store om hvad der ligger bag af tanker eller hvad det er der er på billederne, jeg har heller ikke redigeret røde øjne eller tænkt på billedkvalitet det er råt for usødet.





jeg håber at det er til at se hvad der er på billederne og jeg undskylder den sene/tidlige julestemning.


pt er jeg i fuld sving med at lave ting til datterens værelse, men jeg har bestemt mig for at det hele skal vises samlet, så der går nok noget tid inden der kommer et indlæg om det.

samme tid laver jeg stadig andre ting og sager, jeg har blandt andet syet omkring 18 sæt juniorsengetøj da jeg skulle bruge noget til en byttehandel, dog havde jeg lidt for travlt på symaskinen, så datteren har 13 sæt selv nu.
der er ikke det store cirkus ved sengetøjet, kun ved et enkelt sæt som vil komme på senere når jeg får taget et billede af det.

jeg syr stadig tøj til tøsen og skal meget snart kaste mig over påklædningen til fastelavn og så skal jeg have lavet kjole og pynt til hendes dåb i marts, så jeg satser på at få vist en del frem nu hvor jeg har fået læsset min dårlige samvittighed af mine skuldre.

god weekend derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar