søndag den 6. marts 2011

jeg må lige juble inden midnat.

nu har jeg i godt 2 år haft en overlocker til at stå og grine af mig da jeg ikke havde modet til at tage kampen op med den for at få den trådet og indstillet.

men så her til aften havde jeg ingen ventende projekter og følte mig mildt sagt lidt arbejdsløs, så det var jo det perfekte tidspunkt at kaste sig over den (i mine tanker) umulige opgave.

det tog mig ikke 30 minutter så var den kørende med perfekte sting, nok engang kan jeg ryste på hovedet og tænke på hvor lang tid den har stået og plaget mig og hvor lang tid jeg har taget om at tage mig sammen til at få kigget på det tsk tsk.

men nu virker den så skal jeg bare lære at sy på den også.

vi har også fået nyt kamera, men lige pt kan jeg ikke få billederne åbnet andre steder end picasa så skal lige have kæresten til at se på det for mig, jeg er ikke ret teknisk anlagt og jeg har slet ikke tålmodigheden til det.


jeg er i fuld gang med at sy til et marked der finder sted i esbjerg i april måned, indtil videre har jeg syet 12 slå om kjoler og 12 veste, billede kommer når det hele er strøget.

jeg ved ikke om jeg vil lave andet, var ellers gået igang med solhatte, men hold da op hvor de driller så den ide er droppet igen indtil videre.

værelset er næsten færdigt, vi mangler at få hængt ting på væggene og at få savet lidt brædder, men jeg lover at der kommer en hel del billeder af det færdige resultat.

og så pønser jeg lidt på tanken om en ny symaskine, men mere om det når det bliver aktuelt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar