onsdag den 18. april 2012

øv øv øv

nu er jeg langt om længe kommet igang med at være en smule krea, jeg har hæklet 2 hatte og en hængekurv .

jeg har fået taget billeder både af det jeg har lavet og nogle stykker af blomsterne der springer ud på den rute vi går aftentur, men kablet jeg skal bruge for at overføre billeder til min computer er pist væk, det er så ærgeligt da jeg jo gerne vil have lagt billederne ind her på bloggen.

øv siger jeg bare.

jeg er blevet ret varm på at hækle i zpagettigarn selvom det kræver lidt flere kræfter end almindeligt bomuldsgarn, så nu har jeg planer om at hækle en stor hængekurv til nadjas værelse så hun har et sted til bamserne.

jeg går med en del syprojekter i mit hoved, det eneste jeg lige mangler er det famøse spark bagi for at trække mig hen til symaskinen og komme i krig.

nå men jeg tror jeg vender tilbage når det dumme kabel er dukket op, det er slet ikke det samme at skrive indlæg uden billeder de siger så meget mere end ord.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar