onsdag den 30. maj 2012

en sengeslange og lidt om at stoppe i tide.

jeg har idag syet denne slange


 det er ikke til at se, men den er 5 meter lang og når hele vejen rundt i nadjas seng.

planen var at den skulle være 2 meter, så jeg klippede strimler til den store guldmedalje 2 meter er jo meget.

da jeg så sad og syede kunne jeg godt se hvor det bar hen, jeg havde klippet alt for mange strimler.

jeg endte med en slangekrop på 15,5 meter så der er stadig til 2 store eller 5 på de oprindelige 2 meter, så kan jeg lære at begrænse mig kan jeg :) 

men nu kan jeg da strege sengeslangen på listen :) 

10 kommentarer:

  1. Hvor er den skøn:-) Jeg er igang med at hækle en slange, men den bliver på ingen måde 5 meter lang:-)

    SvarSlet
  2. tak skal du have mie :)

    hvis jeg skulle have hæklet den var den heller ikke blevet så stor, det går lidt/meget hurtigere på symaskinen :)

    SvarSlet
  3. Jeg synes den er helt vildt flot, når den er så lang - min søn Emil ønsker sig en slange og jeg har også lovet ham at han nok skal få en - din er virkelig flot!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. tak skal du have :)

    jeg glæder mig til at se emils når den ser dagens lys :)

    SvarSlet
  5. smil hvor er den sød...dejlige farver du har brugt.

    SvarSlet
  6. tak skal du have louise :)

    SvarSlet
  7. Hvor er den blevet fin. Står og mangler en barselsgave, og nu ved jeg hvad jeg skal igang med :-) er da nød til at lave en slange :-)

    SvarSlet
  8. tak skal du have, ja en slange er da en god ide til en barselsgave, der er en diy her http://almalapalma.blogspot.com/2010/10/diy-slange-i-stofrester.html

    SvarSlet
  9. Du laver altså sådan nogle skønne ting, Lotte! Hvor er jeg glad for, at jeg fandt ind på din blog. :)

    SvarSlet
  10. tak skal du have, jeg er også glad for at du fandt herind :)

    SvarSlet