lørdag den 6. oktober 2012

sy til piger 2-6 år

idag kom min bog, den ser virkelig fin ud med mange søde modeller.



ved en fejl har jeg fået bestilt 2, så posten kom ikke mindre end 2 gange med en pakke, hvad jeg skal med bog nummer to er stadig i mine overvejelser, det kunne blive en fin give away synes jeg.

jeg glæder mig til at kaste mig over en af modellerne, skal bare lige nå frem til hvilken og hvad jeg skal bruge af stof, og så er jeg typen der skal samle mod til at kaste mig over et nyt mønster, så det tager nok lidt tid endnu :)

4 kommentarer:

  1. Den ser rigtignok fin ud... Er da allerede faldet for den lille plisserede nederdel... Hm mon ikke den vil gøre sig godt i en str 98. Glæder mig til at se mere!

    SvarSlet
    Svar
    1. nederdelen var også det første jeg så, desværre kan man ikke fange detaljerne på modellerne så godt med kameraet, ellers havde jeg skudt alle siderne så der var mulighed for at "bladre" i bogen :)

      jeg er sikker på at nederdelen vil blive flot i en str 98 :)

      Slet
  2. Sikke mange fine modeller - gad da godt lige vinde din ekstra bog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. der er nemlig mange fine modeller i, hælder mere og mere til at udlodde den, det er nemmere end at returnere den :)

      Slet