lørdag den 1. oktober 2011

made by me messe i esbjerg

jeg har lige sendt en mail for at høre om der stadig er en ledig bod på denne messe det kunne være sjovt at deltage.

skulle alt være besat vil jeg helt sikkert stikke en tur forbi for at se hvad der er af kreative indslag.

hvis jeg får en bod er jeg glad for at jeg deltager i mettes to-do så jeg kan presse citronen lidt ekstra og få lavet nogle ting at tage med.

jeg krydser hvad der krydses kan for at jeg er heldig.

en lille tilføjelse, jeg har nu booket og betalt min bod, så jeg har pludselig fået meget travlt weeee

6 kommentarer:

  1. Spændende:) Ville ønske jeg havde mulighed for at kigge forbi, men skal desværre noget andet der. God fornøjelse med forberedelserne:)

    SvarSlet
  2. jeg er også vældig spændt på hvad der bliver udstillet i de andre boder :)

    tak, jeg får lidt at se til, babybazar d.23 og så denne messe d.30 puha godt vi har en bedste til at passe nadja.

    SvarSlet
  3. Ihh, det lyder da spændende.
    Esbjerg ligger desværre lidt langt fra mig, så jeg kigger nok ikke lige forbi men god fornøjelse og held og lykke med salget :-)

    SvarSlet
  4. tak :)

    jeg ved ikke hvor meget man skal satse på salg, men det at være med skal prøves når nu muligheden er der, jeg håber at det bliver hyggeligt og inspirerende.

    SvarSlet
  5. Jeg skal også med på to markeder inden jul og jeg har det på samme måde som dig. Man skal nok ikke regne med at blive millionær men det bliver forhåbentlig sjovt at være med :)

    SvarSlet
  6. lige præcis, man skal vist mest gøre det for fornøjelsens skyld, vi har så et enkelt marked i november også, måske 2 hvis jeg kan hitte ud af hvor det ene er henne.

    SvarSlet