onsdag den 9. oktober 2013

en ide spirrer

jeg går med tanker om at lave ny indretning på nadjas værelse, det er dog en lang proces da der skal bankes puds af væggene, gulvet skal hives op og loftet skal rives ned.

ideen indebærer både syning og hækling, så der er et lille håb om at jeg igen kan få lidt blod på tanden med at være kreativ.

siden sidst har jeg ikke fået lavet spor i den retning, men det her projekt glæder jeg mig til at skulle gå igang med for jeg kan se det hele for mig inde i mit hoved :)




6 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se mere- håber pausen har været god for dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak ellen, det har været skønt med en god pause.

      Slet
  2. Dejligt at høre fra dig igen. Og fedt at du har fået lidt lyst til noget kreativt igen. Glæder mig til at se det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak helle, jeg er også glad for at der endelig er kommet noget af skaberlysten tilbage, har savnet den :)

      Slet
  3. Det lyder spændende... Men også meget omfattende :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak, det er temmelig omfattende, men det meste er vist mandearbejde jeg tager mig bare af det sjove med at indrette det efter det er sat i stand :)

      Slet